google.com, pub-4145492594364757, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Rumah Sewa Malaysia: Astaka 1 Bukit Senyum, Johor Menjadi Menara Kediaman Tertinggi Di Asia Tenggara.

'1 Click This Ads Can Generate Our Income'

Thursday, December 12, 2013

Astaka 1 Bukit Senyum, Johor Menjadi Menara Kediaman Tertinggi Di Asia Tenggara.


 
DYMM Sultan Johor telah melancarkan ini Astaka @ 1 Bukit Senyum, yang bersedia untuk menjadi menara kediaman tertinggi di rantau ini.

Terletak di persimpangan Jalan Tebrau dan Jalan Lingkaran Dalam, The Astaka @ 1 Bukit Senyum terdiri daripada dua menara kondominium 65 - dan 70-tingkat.

 
Mereka adalah fasa pertama 1 Bukit Senyum projek pembangunan bercampur yang ditunggu-tunggu, projek mega yang pertama oleh sebuah syarikat Bumiputera 100 peratus di Johor dan sebahagian daripada langkah penswastaan ​​kerajaan negeri dan pelan pembangunan semula bandar.

Dengan anggaran nilai pembangunan kasar lebih RM1 bilion, The Astaka akan tersebar di seluruh 2,424 ekar tanah pegangan bebas, dengan kawasan lantai kasar 1.803 kaki persegi

Ia akan menempatkan 438 suite ultra-mewah dan duplexes penthouse. Kawasan terbina untuk unit tiga hingga lima bilik tidur antara 2,207 kaki persegi hingga 5,554 kaki persegi, manakala harga bermula dari RM900 setiap kaki persegi, atau antara RM2 juta dan RM8.45 juta bagi setiap unit.

 
Residences akan mempunyai berasingan GAGGENAU dapur kering dan basah, manakala setiap bilik tidur akan mempunyai bilik bilik mandi sepenuhnya dilengkapi dengan kelengkapan bilik mandi Hansgrohe serta kabinet terbina dalam.

Kemudahan termasuk kolam infiniti, kolam permainan kanak-kanak, bilik spa peribadi gimnasium sepenuhnya dipasang, yoga dan kerusi urut serta wain dan curut bar.

Yang Astaka yang strategik yang terletak di dalam Flagship A Zon Iskandar Malaysia dan berhampiran Johor Bahru City Centre dan Sultan Iskandar Kastam, Imigresen & Kuarantin (CIQ). Ia juga adalah 20 minit jauhnya dengan Kedua Pautan / Tuas Checkpoint, 25 minit untuk Puteri Harbour dan Legoland dan 30 minit ke Lapangan Terbang Antarabangsa Senai.

 
"Kami menyasarkan segmen khusus pasaran yang merasakan tawaran yang terdapat tidak memenuhi keperluan mereka dari segi saiz, tahap kelengkapan dan lokasi. Tambahan pula, tidak ada unit yang lebih besar khusus yang boleh menyediakan semua keperluan mereka di bawah satu perkembangan yang ditawarkan di pasaran pada masa ini. Kami merasakan ini Astaka akan dapat untuk mengisi jurang di hujung atas, "kata YBhg. Dato 'Zamani bin Kasim, Ketua Pegawai Eksekutif Astaka Padu Sdn Bhd.

Sementara itu, kerja-kerja di kedua-dua menara bermula pada 31 Julai 2013, manakala keseluruhan projek ini dijangka akan siap dibina pada 2017.






0 comments:

Post a Comment